FAQ | Levertijd en verzending

1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is maximaal 2 werkdagen, maar meestal gaat het sneller. Heb je haast met je bestelling? Stuur dan een mailtje naar info@mooiehaartjes.nl of een berichtje via Instagram, dan kijken we wat we kunnen doen.
2. Wat zijn de verzendkosten?
De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn €3,95. Vooralsnog verzenden wij alleen binnen Nederland.
3. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt standaard met PostNL verzonden als brievenbuspakket, tenzij het pakket te groot is. Brievenbuspakketten worden verzonden zonder track en trace.
4. Is Mooie Haartjes verantwoordelijk voor vertragingen bij de bezorging?
Mooie Haartjes is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen tijdens het verzenden door PostNL.
5. Wat moet ik doen als mijn pakket niet is aangekomen?
Als je pakket niet is aangekomen, neem dan contact met ons op via info@mooiehaartjes.nl of stuur een berichtje via Instagram. We denken graag mee over een oplossing!
6. Kan ik mijn verzendadres na het plaatsen van een bestelling nog wijzigen?
Als je merkt dat je een fout hebt gemaakt in je verzendadres, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@mooiehaartjes.nl. We zullen ons best doen om het adres te corrigeren voordat het pakket verzonden wordt.
7. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, bestellingen kunnen worden opgehaald in Stiens. Voor de exacte adresgegevens kun je contact met ons opnemen via info@mooiehaartjes.nl of via Instagram. Let op: dit is geen winkel, maar een afhaalpunt.
8. Verzenden jullie ook naar andere landen buiten Nederland?
Momenteel verzenden wij alleen binnen Nederland. We hopen in de toekomst ook naar andere landen te kunnen verzenden.
9. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?
Brievenbuspakketten passen in je brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn om je bestelling te ontvangen.
10. Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn vraag over de levertijd of verzending?
We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op e-mails en berichten via Instagram.
11. Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd aankomt?
Als je pakket beschadigd aankomt, neem dan meteen contact met ons op via info@mooiehaartjes.nl. We zoeken samen naar een passende oplossing.